Social Icons

Pages

Sunday, April 20, 2014

EKSKLUSIF !!! VIDEO PENUH JAWAPAN #USTAZDON KEPADA #WARDINASAFIYYAH DIDEDAHKAN !!!


Ramai yg nk tunjuk pandai,terutama nya wardina safiyyah ni.Selalunya,mereka akan cari kesilapan orang lain dan sebarkan agar ada orang lain akan menyambut.Kalau nk tegur kesalahan Ustaz Don,buatlah secara berhemah seperti mana beliau selalu sarankan dlm rancangan 30 minitnya. 

Tiada host rancangan agama yang sehebat beliau sehingga ke hari ini.Cara pengajarannya yang santai dan penuh kesungguhan ditambah dengan perasaan rendah diri dan menghormati audience.Rasa amat senang untuk difahami.saya banyak kali melihat rancangan beliau.di bawah adalah jawapan Ustaz Don kepada Wardina Safiyyah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Saya tahu bagaimana rasanya difitnah. Lagi parah bila kita tidak kenal pun pihak yang menfitnah kita.

Berhari-hari tak dapat tidur... tertanya-tanya kenapa ada orang buat fitnah sedangkan kita tak pernah kacau orang. Kita tak kacau periuk nasi orang tapi orang nak tabor pasir dalam periuk nasi kita.

Pada peringkat awal, hati ni membuak-buak ingin menyiasat siapa yang busuk hati tu. Tapi nasihat seorang kawan menyedarkan saya. Jangan... katanya. Nanti kalau tersilap tuduh, kita pula yang buat fitnah terhadap orang yg tak berdosa.

Lalu saya berdoa kepada Allah mohon ketenangan dan saya lupakan aja tentang penfitnah tersebut. Saya katakana kepada diri sendiri, jika rezeki aku masih di sini, tiada fitnah yang dapat mengambilnya dariku.

Semoga Ustaz Don terus tabah. Dia masih muda...pasti akan ada lagi ranjau di hadapan.

Anonymous said...

Wardina Nie Perempuan SUNDAL ..

Perempuan SUNDAL pie Menyundal bila dah dapat Ikan Besar patut dok diam2 nie tidak..

Nak Menyundal dah tak boleh Nak Cari Glamour..

Dasar Perempuan Jalang.. Kalau Tak Jalang Tak jadi artis leeer

Anonymous said...

Alhamdulillah ustaz....Allah dah bagi ustaz penjamin di akhirat nanti...teruskan berdakwah...

Anonymous said...

Ni video apa nih?? Slow motion habisss

 
 
Blogger Templates