Social Icons

Pages

Sunday, October 19, 2014

BREAKING NEWS !! GAMBAR SKANDAL #DYANASOFIA DAN #KHIRJOHARI DIDEDAHKAN !!!


1 gambar di laman sosial telah tersebar luas ketika ini.adakah ini semua benar ??? saya baru dapat gambar ini.hanya nak inginkan penjelasan dari pembaca Badut Rakyat.saya merasakan ini perbuatan RBA.kalau tak kenapa mereka sanggup buat gambar sampai macam ni sekali.kalau betul semua ini terjadi maka zairil khir johari dan dyana sofya harus jawab.jangan salahkan UMNO kami hanya bertanya kerana di laman sosial dah tersebar luas printscreen ni !!!




APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

HAMIDIsP said...

Macam biasa jawapan standard, semua salah UMNO kah kah

Anonymous said...

nak tau sapa yang buat?
check siapa yang first upload screenshot ini. Jawapannya ialah "badut rakyat" kah kah kah

Anonymous said...

kesimpulan nya....sebab melayu mudah di kencing oleh cina....terutama dap...tu sebab nik ajis tak bangga jadi melayu..sebab dia & the gang pun 2x5....memang punah melayu tak lama lagi...tak ada lagi kah pemimpin melayu macam tun mahathir?

Unknown said...

saya dapat kat facebook.jangan salahkan saya.muahahaha

Unknown said...

So Fb la yg salah..kurang kuang kuang kuang teeeewtttt.....

Anonymous said...

Saya tinggi gambar rare dan melati.. mesti ada sebab tu beria-ria sokongan dap sebab rupanya ada scandal kena pegang..
.

Anonymous said...

Jawapan biasa. .itu bukan saya. .ini semua fitbah

Anonymous said...

korang bising2 apehal? Mak kandung pd betina tu x kisah pon anak dara(?) dia kene pegang2 ngan laki2 yg berbin bkn bapak kandung.

Nik Ajis pun suka dn sokong betina tu jadi korang apehal?

 
 
Blogger Templates