Social Icons

Pages

Thursday, October 16, 2014

BREAKING NEWS !!! #ZURAIDAHKAMARUDDIN MAK LAMPIR KENA BELASAH KAW-KAW DI #PARLIMEN !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! kan dah kena belasah.lain kali jangan buat benda yang tak tahu apa cerita sebenar.ni main menyampuk jerrr.kan dah kena belasah.kalau anda nak tahu wahai YB Zuraidah,Permata amik sesiapa saja anak-anak tak kira dr kalangan orang kaya atau miskin serta kanak-kanak istimewa.ada faham kaaa ???

TAK PERCAYA ???

KLIK DI SINI 

DAN 

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 


jom lihat video di bawah




APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

ala dia tau fakta tu saje je nak fitnah.. orang buta hati akan percaya bulat bulat.. anak sedara aku, pak dia totok pas, result pmr dapat bagus so dia dapat masuk program khas PERMATA dengan uni tempatan. Dapat pi luar negara, kelas kelas khas dan banyak lagi. Dengar kata kalau spm (2014) dia cemerlang, konfem dah dapat tajaan masuk uni.. anak aku SPM gak tahun ni, sekolah kampung jer, tapi aku tak penah jeles sikit pun bahkan berbangga sbb PERMATA tak pilih bulu, dia pilih anak anak kita yang cemerlang utk digilap menjadi generasi berguna... dan aku tau ramai lagi anak-anak PR dalam PERMATA.. cuma mak bapak jer yg masih tak tau malu, tak sedar diri dan berdiam diri membiarkan fitnah ke atas PERMATA berleluasa..

-orang kg jer-

Anonymous said...

nak tambah lagi.. sepupu aku tu bukan orang kaya pun, orang biasa biasa.. dia keje dgn Proton (satu lagi usaha kerajaan).. masa anak dia diterima masuk ke program PERMATA tu dia penah tanya aku pasal kursus tsb..(di bawah PERMATA) yang diberikan kepada anak dia, dia tanya aku ni kursus apa ni? Aku pun 'tembaklah' dia, ni bidang baru yang kerajaan nak buat supaya masa akan datang, budak-budak ni ada kerja, jadi orang besar, jadi orang penting.. aku tekankan dua tiga kali usaha pihak kerajaan.. dia terperasan aku tembak dia kot.. terus angkat punggung belah duk kat tempat lain..

citer ni amik tempat semasa hari raya 2 tahun lepas..
skang ni anak aku dan anak dia akan amik SPM bulan 11 ni.. moh le kita sesama doakan kejayaan anak anak kita.AMIN.

-orang kg jer-

Unknown said...

Insya Allah.Amin..semoga anak saudara berjaya dalam peperiksaan SPM.inilahhh gunanya PERMATA.bagi anak-anak berjaya tak kira miskin atau kaya !!!

HAMIDIsP said...

Satu lagi hantu ciptaan peliwat yahudi..

 
 
Blogger Templates